Hétfő - Péntek: 08:00 - 17:00
Hlavná stránkaZáručný list

Záručný list

Záručný list

Kupujúci berie na vedomie, že spoločnosť Coffice-Club Kft. má povinnosť poskytovať záruku na dodávky a zákonnú zodpovednosť za chybné plnenie. Za chybné plnenie sa považuje, ak Produkt v čase dodania Kupujúcemu nespĺňa kvalitatívne požiadavky stanovené Zmluvou alebo zákonom, pričom Produkt musí byť vhodný na zamýšľané použitie. Podmienky vhodnosti sú definované v § 6:123 Občianskeho zákonníka.

Kupujúci (spotrebiteľ) musí preukázať existenciu vady podľa bodu 7.5 týchto VOP. V prípade vady zistenej do 6 mesiacov od prevzatia Produktu sa predpokladá, že vada existovala už pri plnení („domnienka chybného plnenia“), ak to nie je nezlučiteľné s povahou tovaru alebo vady.

Coffice-Club Kft. môže túto domnienku vyvrátiť dôkazom, že vada vznikla až po prevzatí. Po uplynutí 6 mesiacov musí Spotrebiteľ preukázať, že príčina vady vznikla pred dodaním.

Spoločnosť je oprávnená si vyžiadať znalecký posudok od tretej osoby alebo Výrobcu, a je oprávnená jednostranne určiť Znalca. Ak spotrebiteľ neakceptuje znalecký posudok, spoločnosť mu môže odporučiť iného Znalca.

Spotrebiteľ musí oznámiť vadu do 2 mesiacov od jej zistenia. Oznámenie do 2 mesiacov sa považuje za včasné. Kupujúci zodpovedá za škodu spôsobenú oneskorením.

Záručná lehota:

  • Spotrebitelia: 1 rok od prevzatia produktu
  • Nepodnikatelia: 1 rok od prevzatia produktu
  • Použité produkty: 1,5 roka záruka
  • Druhá trieda: Produkty s estetickými vadami, ktoré nebránia používaniu

Práva Kupujúceho v rámci záruky

Kupujúci má právo požadovať opravu alebo výmenu Produktu. Coffice-Club Kft. je oprávnená zvoliť iný spôsob nápravy, ak je oprava nemožná alebo neúmerne nákladná. Výmena alebo oprava sa vykoná v primeranej lehote (ideálne do 15 dní), ak je to možné s prihliadnutím na povahu produktu a záujmy Kupujúceho.

Záručná lehota na vymenené časti začína plynúť odznova. Do plynutia lehoty sa nezapočítava doba, počas ktorej Kupujúci nemohol Produkt používať.

Kupujúci môže požiadať o primerané zníženie ceny, ak oprava alebo výmena nebola uskutočnená. Odstúpiť od zmluvy nie je možné kvôli drobnej vade (napr. estetická vada).

Kupujúci môže svoje záručné práva previesť na inú osobu. Náklady na prevod hradí Kupujúci.

Postup pri uplatnení záruky

Pre uplatnenie záruky musí Kupujúci:

  • zaslať Produkt poštou,
  • priložiť kópiu faktúry,
  • a popis závady.

Ak je reklamácia oprávnená, náklady na opravu hradí Coffice-Club Kft.. So súhlasom zákazníka môže spoločnosť poveriť technika opravou.

Ak poruchu spôsobil nesplnený záväzok údržby, náklady znáša Kupujúci, ak bol o údržbe informovaný.

Záruka od výrobcu

Spotrebiteľ má nárok na záruku od Výrobcu po dobu 1 roka od uvedenia Produktu na trh. Môže požadovať opravu alebo výmenu priamo od Výrobcu. Za vadný produkt sa považuje produkt, ktorý nespĺňa požiadavky platné v čase uvedenia na trh.

Zánik záruky

Záruka zaniká, ak:

  • bol Produkt rozobraný a označenie odstránené,
  • Produkt bol nesprávne nainštalovaný.

Záruka poskytovaná spoločnosťou Coffice-Club Kft. nemá vplyv na nariadenie vlády č. 151/2003 o povinnej záruke na vybrané spotrebiče.

Obmedzenie práva na odstúpenie od zmluvy pri digitálnom obsahu

Podľa čl. 16 smernice 2011/83/EÚ:

  • Pri nákupe digitálneho obsahu bez fyzického nosiča (napr. stiahnuteľný softvér), právo na odstúpenie zaniká začatím sťahovania, ak s tým spotrebiteľ výslovne súhlasil.
  • Pri nákupe softvéru na fyzickom nosiči, právo na odstúpenie zaniká otvorením obalu.
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
Click outside to hide the comparison bar
Compare